Wednesday 21 December 2011

JALAN - JALAN CARI PASAL...

assalamualaikum..

arini anak buah aku pujuk aku g jalan2 kat SUMMIT batu pahat..
perghh.. penat lah sey...
mule2 pg kedai buku.. bli buku muet..hahahah
bajet jerr..


hahaha.. menyempat amik gambar dpan....


hehehe..bersemangat seyyy..
pastu aku pon trus renewed kan aku punyer kad populer..
RM12 hinggit seyy...

next , aku jalan2 satu bagunan ...
xder kjer.. last2 berenti makan tom yam thai..
perghhhh sedap seyyy...


pastu aku g kareoke..
best woo...



dah sedap nyanyi men game plakk...hahah
abis kan duit yg terlalu byk tuhh...

game kete lumber..best seyy..
aku dapt no 2..

 men game moto..
 yang nie plak game tembak2..dasyat wooo..
murah jer.. 
1 token = RM0.50


heheh.. jom men skali jomm..
ade bran..
pastu aku g bli ''sourviner''..
sje je nk perabiskan duit...

cantik x??
murah jer..satu huruf RM0.50..
hahah.. promote2
pastu bli keychain bear plakk'

comel x??
ni utk HB org..
next.. aku g jalan2 jer.. pastu jumper santa...
ank buah aku dpt gule2..
bukan hadiah..hahahah..
kedek btull..
pstu amik gambar konon2 kat wayang..
xdpt msuk dpt amik pic jd lahh..



hahaha..xde kjer punye hal..
pastu..g solat maghrib.. 
then jalan2 jap g bli C.O.O.L..B.L.O.G..
hehehe jgan marah





hehehe..sedap..
dok2 kat MC Donald's
ank buah aku bli choco top aiskirm..


sedap..heheh byak la sey mkn smalam...
tp ok la..
walaupon penat.. tp best..

ok lah sampai ni jer..
aku pon xde idea dah ..
heheh..
ok lahh byeee..
assalamualaikum semua..
have a nice day !! =)



















No comments:

Post a Comment