Thursday, 24 January 2013

~HIDUP HIDUP DAN HIDUP~

hai..
dh lame kan kite x bersua..
korang smua mesti dh bosan ngn blog aku nie kann..
asik bende yg sme jew.. x update2

aku bukan ape..
aku nie dh bz ngn kerja..
maklumlah.. 
housewife kan..hahah
padahal x kawin lgi kot..

calon pon xde ..
yang dlu tuh.. hurmmm
xde jodoh nk wt mcm mner kan..
redha jelah.

walaupon hati nie dh hancur sehancur nye dh.. 
aku pon xtau lah nk cter kat spe...
 kawan aku je lah tempat ngadu aku buat mase nie.,,

but the way.. 
aku on nie pon nk cerita sikit pasal cinta cintun nie..
huhuh *dramatik plak*

sepanjang aku lalui hidup aku nie..
aku rse aku nie mcm xde ertinye lagi dh..

3 tahun aku ngn die..
aku sayang die.. 
aku cinte die..
tp ape aku dpt..

aku mmg x bole terima yg die ade org laen..

hidup aku bukan seornag perampas..
tp knpe org laen x mcm tuh..
aku x paham lah dengan dunia nie..


air mate aku dh kering dh..
dari situ aku perlu kuat kan iman, hati dan perasaan aku..

my bff.. 
korng lah kawan dunia akhirat aku..
aku xkn lupe korng..
aku sayang kawan & family aku..

tu jer yg aku ade skank nie..

dengan kate2 nie lah aku kuat kan semangat aku..

kenapa mesti bersedih dan susah
hati sedangkan kita boleh
tersenyum. senyumlah terkadang
kita senyum dalam tangisan
kerana sesungguhnya senyum itu
pengubat luka

CUKUP sdh CINTA kita smpai DI
SINI,. Kau DUAKAN aku dgn
KEKASIHMU yg BARU,.
CUKUP sdh CINTA ku TELAH mati
utkmu,
kau SAKITI aku Kau KHIANATI
cintaku...


Perempuan menangis bkn sbb dorg putus asa 
dgn hubungan tu,,
 Kadang-kadang dorg dah penat jaga hati si lelaki
 sampai hati mereka sendiri terluka .. (T_T)

Teman baik saya ialah AIR MATA
saya. Dia selalu ada bila saya
gembira, bila saya sedih, bila
saya rindukan seseorang dan
bila saya terluka.





dengan semua nie lah aku tabah kan hati aku..
dengan berdoa..
allah sentiase dengan aku..

YA ALLAH!! kuatkan lah hati hambamu ini ya allah
aku x sekuat batu walau dicampak x pecah..
aku hanye lah insan yang mudah rapuh ..
aku perlu kekuatan untuk hidup ..
aku perlu kawan kawan aku ya allah..
ampun kan lah dosa2 aku ya allah..
aku x tau nk mengadu dengan siapa lgi ya allah,..
aku hanya ade mu saja ya allah..
amin amin ya rabbalalamin ='(

                                                                                                                 from ::
insan yang lemah ..


Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.