Saturday 31 December 2011

BALIK KAMPUNG.!!!

ASSALAMUALAIKUM...
semalam satu hari dalam perjalanan..
(macam dari kelantan jer kan)
padahal dari :
MERLIMAU >>>>MUAR>>>>BATU PAHAT
huhuhu...
sampai muar ade lah dalam kul 5:45p.m
tp menunggu org akak aku amik
sampai kul 7:00p.m
pergghhh kebatun buntut aku duduk kat bustand muar..

bus stand muorr.. -__-'

kul 7 akak aku sampai..
ape lagi..pergi mkan la kat
SABAK AWOR...

anjung sabak awor..

aku mkn dekat gerai no.9
name die NORSEHA IKAN BAKAR..
masakan die boleh tahan sedap..
pastu murah..
kitorng makan 

ikan kerapu 3 rase+khailan ikan masin+ikan pari bakar+kupang rebus +tomyam campur+ nasi putih
 = RM56#
murah kan untuk 4 org makan..
tu termasuk air 








huhu.. sedap x??
sedap kan..
mesti terliur kan..
hehehehe
 then, pas mkn terus balik dari :
SABAK AUR >>> BATU PAHAT
kul 10:30p.m gak aku sampai..
lame kan perjalanan..
eheheheh
padahal dok merlimau..
tp dh mcm dok kelantan..
hehehe..
pape ponn..
TERIMA KASIH 
kak ude , abg is & mak..
semlam korng sush payah amik aku kt muar 
pastu bawak g makan.,
hehehe ^__^
syg korng.. <3
 ok lah smapai nie dulu..
bye..salam...

;) peace yoo







No comments:

Post a Comment