Tuesday 25 September 2012

~ LAST OVERNIGHT WITH FRENS~

hai.. bertemu lagi kite kan =)
lame lah x update kt smua..
aku busy sikit.. 
maklumlah suri rumah xde bertangge.. hehehehe
aku kne jge anak buah ler..
tuh yg x cukup tangan..
but the way aku stay nk trus kan perjuangan aku dlm tulis blog nie..
smua utk korang lahh...

thanks all coz follow blog aku..
aku x sngka yg korng follow aku slalu =') 
terharu mak..hehehe

In this page.. 
aku nk citer mse aku kuar ngan mmber aku..
mse nie lah aku hari last kat melaka..
that's why la aku tulis tajuk 
''last overnight with frens''
sedih gak lah berpisah ngan mmbe kan..

3 tahun kot tidow makan pg mane2 smua bersama kan..
rindu giler lah mse kat poli dulu ='(

aku nk tunjuk mmbe2 aku yg aku dpt jmpe la ari last..




























skank nie aku rindu ketat2 kat diorng.. 
nk jmpe smua bz.. 
klu jmpe pon time konvo..

ok lah smpai sini.. kite jmpe part len plok.. =)

bye smua. thanks for everythings..

assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment