Saturday 14 April 2012

~sukan kamsis & hari terbuka ~

hai.. lame gile x update kan ..
mesti korng rindu kat aku =)
nie cer lame tp aku nk kongsi kat korng..
mse ari tuh.. asrama aku ade wt sukan & hari terbuka..

best woo.. aku join gak la..
amik gak pic2 ..

nie pic time malam perasmian..





mase nie dh rasmi..
zaza & wan =)




ni lak esok pagi nyeww..
ade permainan bola tampar , congkak , batu seremban,

tp aku n the geng tukang tengok jer..hahahaha










time nie kat padang bola tampar.. 
no 1 tuh V1...





nie pemain2 bola tampar v1 
walau pon first time main.. tp dpt no 1..
tahniah!!






ni plak peniaga kupon..
beselah kate hari terbuka kann...
RM 10 !!








hehehehe.. yeyyy abis sudah =D

suke btul wan smpai melompat =)
ok lah smpai nie dulu nnt ade cer lg.. next blog =D 
chill ...




No comments:

Post a Comment