Sunday 29 January 2012

~KENDURI TIME~

ASSALAMUALAIKUM...
lame gak eik aku x update aku punye blog nie..
mesti korng tanye aku npe x wat..
ala sori lahh,..
aku bz skit.. 
maklum lah dah nk ujung2 nie,.hehehe
sem last katekan.. maklumlah..
hahahaha...

aritu 23/1/2012
umah aku wt kenduri..
ramai giler dtg..
tp x la sampai mcm keje kawin..huhuh...
nie bese2 jer..
wat kenduri ala - ala lengang perut katenya..heheh
tp xder la lengang tu semua..
ngarut lah..
nie cume minta doa org ramai jer..
bese la ade sikit jawel kan,,.. ^__^

korng nk tngk x ..aku ade gak snap2 gambar
mse kenduri tuh,,



















mse tuh..
aku wat nasi ambeng.. tp secara bufet..
hehehe.. morden kan..hahha
nie semua utk elak membazir.. tol x??

ok lah dah abis daaa...
pasni ade lagi aku nk update,,
lex2 lu ..
nnt aku cer..
heheh
byee ^__^

No comments:

Post a Comment